שאלות ותשובות
כל מה שרציתם לדעת על השירות שלנו תמצאו כאן
-
פלטפורמה ראשונה מסוגה בישראל לקבל ייעוץ פסיכולוגי, מאנשי מקצוע מהשורה הראשונה, בשיחת טלפון בכל מקום ובכל זמן ולפי קירבה גיאוגרפית.
-
פשוט מאד! נכנסים לחנות האפליקציות, מורידים את האפליקציה שלנו בשם Treat it , לאחר מכן תתבקשו להזין את מספר הטלפון שלכם בלי אפס ויתקבל קוד.
(במקרה שלא קיבלתם קוד, אנא שלחו הודעת וואטסאפ לשירות הלקוחות שלנו במספר 054-2937502 ונשלח לכם קוד מיידית). לאחר מכן תוכלו לצפות בכל אנשי המקצוע שלנו, אנשי מקצוע זמינים מסומנים בירוק. מי שאינו זמין מסומן באדום. תוכלו לבחור איש מקצוע, לחייג אליו ובזמן החיוג לשלם עבור אותה השיחה. במידה והייתם מרוצים, תוכלו לתאם שיחה נוספת עם אותו איש מקצוע/איש/ת מקצוע שונה.
-
לאחר רישום קצר לאפליקציה, תוכל לבחור יועץ מתוך רשימת מטפלים ארוכה. לאחר בחירת המטפל, המערכת תחבר בינך לבין המטפל לשיחת טלפון בת 30 דקות/ 50 דקות לפי בחירתך.
-
Treat it מתאימה לאנשים המחפשים מענה מקצועי מיידי בשעת לחץ/ חרדה מצד אחד ומצד שני מתאימה לאנשים עובדים עסוקים שברצונם להתחיל ייעוץ טיפולי אך לא מצאו זמן עד כה להתפנות ולגשת לטיפול בקליניקה.
במידה והנך מעוניין בייעוץ/ עצה/ אוזן קשבת/ הכוונה ראשונית מאיש מקצוע, הגעת למקום הנכון. המטפלים בTreat it עומדים לרשותך ויוכלו גם לסייע במקרים של התלבטות בנוגע לתחילת טיפול פסיכולוגי, במציאת סוג הטיפול המתאים עבורך ועוד.
-
אנו ב- Treat it מקפידים על בחירת מטפלים מקצועיים ומוסמכים. אנשי המקצוע שלנו הם: פסיכולוגים קליניים, פסיכולוגים חינוכיים, פסיכולוגים שיקומיים, פסיכולוגים רפואיים, עובדים סוציאלים קליניים ומטפלים באומנות. תוכל לראות באתר מי הוא כל אחד ולבחור עם מי לדבר. לחלק מאנשי המקצוע שלנו יש סרטון קולי/וידאו: תוכלו להקשיב/לצפות בסרטון ולהחליט האם אתם מתחברים.
-
לאחר שיחת ייעוץ ראשונית, ניתן לרכוש חבילות ייעוץ המשך כמפורט באתר. בתום ניצול חבילות הייעוץ הטלפוני, ניתן יהיה לרכוש חבילה נוספת או לחלופין להמשיך בייעוץ במפגש בקליניקה של המטפל , זאת במידה וכי המטפל מקבל בקליניקה פרטית.
-
Treat it הוקמה במטרה לתת מענה מקצועי מיידי למצבי מצוקה רגשית שונים, שאינם מוגדרים כמצב חרום הדורש פעולה מידית. במצבים קיצוניים וחמורים יש לפנות לחדר מיון בבית חולים, למגן דוד אדום או למשטרה.
-
כן. אין ללקוח התחייבות כלשהי כלפי איש מקצוע ספציפי, רק במידה וירצה בכך
-
כן. קיימת אפשרות לקבוע עם המטפל פגישה אישית פרונטאלית ולהתחיל בתהליך טיפולי וזאת במידה ואותו איש מקצוע מוכן לקבל את משתמשי האפליקציה גם בקליניקה. (משתמשי האפליקציה יוכלו לקבל הנחה של 50 ש״ח לפחות עבור 5 פגישות ראשונות, מהמחיר של אותו איש מקצוע בקליניקה)
-
שיחות הייעוץ הטלפוניות, נועדו לתת מענה ראשוני ומיידי לכל סוג של מצוקה רגשית ו/או לסייע בהכוונה בנושא ספציפי. ישנם מצבים בהם האדם יהיה זקוק לליווי וטיפול מעמיקים יותר. במקרים כאלו, המטפל ימליץ על טיפול העונה על צרכיו.
-
השיחה חסויה ואינה מוקלטת. הפרטים שלכם לא נחשפים או מועברים לאף גורם מלבד איש המקצוע.
-
כן. המטפל המקבל את שיחתך, שומר על תוכן השיחה ע”פ חוק שמירת המידע הרפואי.
-
שיחה של 30 דקות עולה180 ש״ח.
שיחה של 50 דקות עולה 250 ש״ח.
*המחירים יתעדכנו שוב בהמשך.
-
החבילה עומדת לרשותך במשך 6 חודשים מרגע התשלום
-
כל עוד לא חלפו 14 יום ולא השתמשת בחבילה, תוכל לבטל אותה ולקבל כספך חזרה.
-
השירות הוא אישי. לא ניתן להעביר חבילת שיחות לאדם אחר מלבדך.
עדיין לא מצאתם מענה לשאלתכם?!
מוזמנים ליצור איתנו קשר באחת מהדרכים הבאות ונשמח לעזור